zondag 11 november 2012

Hemp proteine

Door een opmerking hier in de commentaren, kwam ik er achter dat Sunwarrior, wat ik veel gebruik, niet biologisch is. Vreemd eigenlijk, het is alleen gefermenteerde rijst.

Op zoek gegaan naar een biologisch alternatief. Op Iherb kwam ik biologische hemp proteine tegen, welke goede recensies heeft.



Geprobeerd in verschillende smoothies. Als onbijt met spiruliuana en chorella poeder. Maar ook in plaats van Sunwarrior in mijn favoriete Stracciatella smoothie. Over hemp proteine poeder kan ik kort zijn. Het smaakt smerig en het is net alsof ik een schep zand naar binnen moet werken.

Gelukkig heb ik maar een zak van 1.3kg gekocht. Dat wordt nog feest om op te krijgen. Ik hou me aanbevolen voor suggesties. Anders kan ik er wellicht een stukje terras mee bestraten. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten