zaterdag 16 juni 2012

Weerstandsthee



Recept voor een thee om de weerstand te verhogen. Thee is eigenlijk het verkeerde woord; zit er helemaal niet in. :)

Ingrediƫnten:
  • Gember, geschild, kleine blokjes gesneden
  • Uitgeperst citroensap
  • Honing 
  • Kokend water
Ik maak meteen een hele pot. Gebruik zo rond de 3 citroenen. Ik hou van zoet, dus doe ik niet zuinig met de honing, echt een flinke scheut honing neem ik. Gember ben ik ook niet echt zuinig mee trouwens. :)

Omdat dit natuurlijk niet rauw is neem ik de goedkope biologische honing van de Albert Heijn.

Drink ik vaak op mijn werk. Mijn ervaring is dat veel collega's dit een heel interessant drankje vinden; ze kennen vaak gember niet in haar originele vorm en zijn zeer gecharmeerd van de geur.  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten