woensdag 19 oktober 2011

Booja Booja rauw ijs



We hadden dit weekend een feestje bij ons thuis met allemaal puur etende Yogi's. Heerlijk, wij waren een keer niet de meest extreme eters. Allemaal vega, veel rauw, 1 iemand at geen suiker en dus ook geen fruit en dergelijke, maar maakte wel een uitzondering voor de heerlijke rauwe taart met veel agave en fruit.

De frisse Duitse wind van Unlimited Health had het over rauw ijs dat in de Biomarkt wordt verkocht. Ik vond daar in de vriezer tussen allerlei andere ijs producten die ik niet kende (Soja ijs, geitenmelk ijs) inderdaad Booja Booja; het staat echt op de verpakking, raw. Nu lees ik op hun website, mostly raw. Ik nam de Vanille variant die bestaat uit water, agave, cashewnoten en vanille.

Thuis eet ik bij een proef bijt bijna de hele bak op, zo lekker. Net genoeg (de helft) over latende om mijn lief te laten proeven. Zij die geen gluten/lactose kan gebruiken door haar voedselallergie heeft al heel lang geen ijs meer gehad. Maar deze bak keurt ze helemaal goed.

Over de prijs (8 euro) durf ik niet te beginnen. Tijd om eens te kijken of we dit na kunnen maken. :)

2 opmerkingen:

  1. Hallo.. op de site van 'the raw seed' staat een heel lekker ijs recept.. niet al te ingewikkeld. als je in google zoekt op 'raw seed tvshow' kom je bij hun youtube kanaal waar al hun recepten te zien zijn... heel lekker en goed te doen!!

    succes!! Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maaike, dankjewel voor je reactie :) Dat recept ga ik zeker proberen. Groetjes, Ton.

    BeantwoordenVerwijderen