donderdag 27 oktober 2011

IHerb update

Het was al even Sinterklaas. Onze tweede bestelling bij iHerb. Alleen wilde de DHL bezorgmeneer nu extra centjes; 20% ongeveer van het totaal factuurbedrag aan invoerrechten. Geen kattenpis. Ik heb even nagevraagd bij Sabine van Thefruitpursuit die regelmatig besteld bij iHerb, ze heeft het slechts 1 keer meegemaakt bij een grote bestelling. Misschien voldoet deze doos daaraan:



Maar smullen is het wel, een kleine selectie van dingen die de vorige keer niet zijn langsgekomen:











4 opmerkingen:

  1. Balen is dat als de invoerrechtenpolitie je bestelling ertussen uit pikt :-( Was de bestelling financieel dan nog wel interessant?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra :)

    Ik denk dat het nog steeds goedkoper is. Nog niet precies uitgerekend zoals de vorige keer, aangezien dat best veel werk is, maar gezien de grote van de bestelling denk ik dat we goedkoper uit zijn.

    Er zit bijvoorbeeld 1.36KG Organic Chia Seeds bij voor $23.95. 1kg Chia Seeds kost bij Unlimited Health 24.95 euro, omgerekend naar 1.36KG is dat 33.93 euro. Met dat soort prijs voordelen kun je wel wat verzendkosten en invoerrechten hebben.

    De volgende keer doe ik wel weer een kleine bestelling. :)

    Groetjes, Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ton,

    Dacht ik voortaan maar wat anoniem over het internet te zwerven .. weet jij mijn naam nog .. hahaha ;-)

    Ik heb inmiddels al wel ontdekt dat je ontzettend prijsbewust moet zijn met raw food producten. Er zitten behoorlijke prijsverschillen tussen de diverse aanbieders. En helaas is het ook niet zo dat die verkoper in alles goedkoop is en die in alles duur. Nee, het is behoorlijk opletten.

    Maar dankzij jouw oplettendheid heb ik er weer een verkoper bij die mooie dingen voor een wat zachtere prijs levert :-D

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mensen die nog iets bij iHerb willen gaan bestellen (werkelijk een fantastische online winkel) heb ik hier nog een iHerb kortingscode: FAQ501

    Voer deze code bij je winkelwagen in en je krijgt $5 extra korting op de toch al zeer lage prijzen. Daarnaast krijg je met deze zelfde code ook nog eens %5 extra korting bij bestellingen boven $60 en 10% bij minimaal $100 besteding.

    Zeker de moeite waard dus.

    Succes,
    Jordy


    PS ik heb zelf al 4 keer besteld bij iHerb en slechts 1 keer invoerbelasting hoeven te betalen en dat was slechts 6%.

    BeantwoordenVerwijderen