woensdag 20 april 2011

Rauwe lunch op kantoor

Hoe overleef ik een dag op kantoor waar het bedrijfsrestaurant vooral grossiert in frikandellen en kroketten. Ga vooral niet eten met je collega's. Laat die arme mensen niet schrikken door opeens met allerlei gezond eten aan te komen zetten. Vele producten die zij in hun originele vorm niet eens herkennen, zo merk ik steeds weer als ik gember aan het snijden ben. Tenzij je trek hebt in eet discussies, ga niet zomaar gezellig je worteltjes eten aan een fastfood tafel is mijn devies.

Ik hou het lekker simpel en daardoor ook vers. Iedere dag wip ik even bij de Natuurwinkel (ehm Ekoplaza opeens), binnen. En daar grijp ik wat lekkere dingetjes.

Neem regelmatig wat Tomaten met broccoli, de gouden combinatie. Is misschien even wennen rauwe broccoli eten, maar ik weet niet meer beter.



Vandaag had ik, willekeurige dag:
  • Grapefruit
  • Tomaten
  • Broccoli
  • Amandelen
  • Kiwi
  • Wortel
En in de bureaula altijd een zak zonnebloempitten voor de lekkere trek; neemt meteen honger weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten