zondag 10 januari 2010

We gaan rauw

Ongeveer 2 jaar ben ik al met rawfood bezig. Maar nooit 100% rauw geweest. Ik heb wel een hoop stappen in de goede richting gezet inmiddels. Vorig jaar ben ik eindelijk gestopt met roken. Een maand daarvoor ben ik gestopt met koffie/thee drinken. Nu kwamen we terug van vakantie en ik heb besloten het eens te proberen, 100% rauw gaan. Tijdens een fast van 7 dagen in Thailand heb ik erg verlangd naar een notenbrood met roomboter. Maar toen ik eenmaal terug was smaakte dat eigenlijk helemaal niet zo lekker. En ik at natuurlijk meteen heel het brood meteen op, dus was ik daarna ook niet zo lekker. ;)

Ik ga hier wat recepten publiceren en beschrijven hoe ik het ervaar.

1 opmerking:

  1. Hoi Ton,

    Je hebt een mooie site met heel veel nuttige informatie. Ik mis alleen informatie over de schrijver :). Misschien een idee rechts een link/tekst te plaatsen waar wat over jezelf staat?

    Schrijf ze verder, Sander.

    BeantwoordenVerwijderen