zaterdag 16 januari 2010

Restaurant: Golden Temple

UPDATE - helaas is Ariela weg bij de Golden Temple, geen rawfood meer dus.



Zouden we nog kunnen uit eten? Toevallig zag ik een advertentie staan van Golden Temple waarin ze vermelden dat ze ook rawfood doen. Paar jaar geleden had ik er wel eens gegeten toen ik net begonnen was biologisch vegatarisch te eten.

Eerst gebeld. Nog eens nadrukkelijk gevraagd of ze rawfood deden. Ja daar kon iemand me wel mee helpen.

Toen we er eenmaal zaten kwam een dame aan onze tafel of wij de rawfoodists waren. :) Bleek dat Golden Temple wordt gerund door een stel waarvan de vrouw zelf meestal rawfood eet. Ze was nu begonnen dat ook aan te bieden in het restaurant. Dat is nog niet helemaal officieel omdat ze over 2 maanden verwacht te bevallen en ze niet weet of ze het dan nog door kan zetten. Het rauwe eten komt nu uit hun prive keuken; ze wonen zelf op de bovenste verdieping. Dus wel graag vermelden bij het reserveren.

Het is een 3 gangen menu geworden. Inclusief kruidenthee waren we ongeveer 50 euro kwijt voor 2 personen.

Voorgerecht, soort tahini met ipv sesam noten en crackers.



Hoofdgerecht Pizza. Niet heel groot maar was super machtig en lekker. Precies goed dus.




Als toetje limoen taart. Wat was die super lekker. Ik had nog even gedacht wat jammer dat ik de Banenenroomtaart niet meer kan nemen, maar dat was over toen ik deze taart geproefd. Supertje lekker en helemaal rauw.

2 opmerkingen: